Obecny czas: Wto Wrz 19, 2017 2:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Pon Gru 12, 2016 6:33 pm 
Nowicjusz

Rejestracja: Pon Gru 12, 2016 6:16 pm
Posty: 4
Panie Burmistrzu czy sa jakies realne szanse na remont tej ulicy ? moze by tak Burmistrz zobaczył jak tam wyglada tragedia


   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Czw Gru 22, 2016 1:28 pm 
Nowicjusz

Rejestracja: Pią Wrz 30, 2016 12:16 pm
Posty: 7
Na chwilę obecną nie ma zaplanowanych środków finansowych w budżecie gminy na remont ul. Kolejowej w roku 2017. Do tematu można powrócić na etapie planowania budżetu na rok 2018.



_________________
Samodzielne stanowisko ds. remontowo-budowlanych
Urząd Miejski w Zawadzkiem
ul. Dębowa 13
47-120 Zawadzkie
Tel. +48 77 46 23 136
   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Czw Gru 22, 2016 6:54 pm 
Nowicjusz

Rejestracja: Pon Gru 12, 2016 6:16 pm
Posty: 4
to teraz mam pytanie jakimi kryteriami gmina decyduje o kolejnosci remontu drug czy ulic bo według mnie ulice które maja byc remontowane w roku 2017 są w dużo lepszym stanie niż ul Kolejowa . może nie mieszka tam żaden radny czy urzędnik z gminy ale zwykli podatnicy którzy maja prawo w 21 wieku normalnie dojechac do domu .


   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Pią Gru 23, 2016 9:21 am 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 24, 2016 12:19 pm
Posty: 46
Wedlug moich informacji plany remontow ulic ustalone sa zgodnie dlugoscia geograficzna na mapie, mianowicie od wschodu do zachodu. Jednak nie wiem czy ta zasada tyczy sie jedynie miasta Zawadzkie czy calej gminy. Czy jest to wlasciwa decyzja odnosnie podzialu oraz kolejnosci wykonywanych prac, pozostawiam pod znakiem zapytania. Jednakowoz trudno jest mi podac inny przyklad wg. ktorego podzial w/w czynnosci bylby bardziej trafny, czy wrecz sprawiedliwy. Niezaleznie od ustalonej zasady remontow chce jednak zauwazyc, iz regula ta zostala w Zawadzkiem juz conajmniej raz zlamana. Gdzie wyremontowano ulice Miarki omijajac ulice 1-go Maja - ktora to wlasnie znajduje sie po wschodniej stronie juz odnowionej Miarki. Z tego wiec tytulu nie widze problemu w ponowieniu wyjatku od przyjetej zasady (lub wrecz odstapieniu od niej) i wnikliwemu przyjzeniu sie problemowi w miejscowosci Zedowice.

Korzystajac z okazji chce zyczyc wszystkim forumowiczom - mieszkancom naszej Gminy - zdrowych, wesolych i cieplych swiat Bozego Narodzenia w gronie rodziny i przyjaciol oraz duzo szczescia w nadchodzacym 2017 roku.
Pozdrawiam bardzo serdecznie.


   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Pią Gru 23, 2016 9:27 am 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 24, 2016 12:19 pm
Posty: 46
Sorry pomylka: mialo byc oczywiscie "od zachodu do wschodu". Jak rowniez "ulica 1-Maja znajduje sie po zachodniej stronie ulicy Miarki".
Szkoda, ze nie jest mozliwa edycja dokonanych juz wpisow przez samych autorow. W ten sposob mozna by uniknac podobnych przykrych wpadek w wyslanych juz postach. Mysle, ze wielu forumowiczow sie tutaj ze mna zgodzi ;-)

Jeszcze raz wszystkiego dobrego w nowym roku!


   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Czw Gru 29, 2016 7:42 pm 
Nowicjusz

Rejestracja: Pon Gru 12, 2016 6:16 pm
Posty: 4
Panie Burmistrzu nikt z mieszkancow ul Kolejowej nie oczekuje ze gmina wybuduje nam super drogę . Ale zawsze można coś zrobić małym nakładem srodków , do czasu az doczekamy sie konkretnego remontu . pozdro,


   
 
 Temat postu: Re: ul Kolejowa w Żedowicach
PostWysłany: Czw Gru 29, 2016 8:36 pm 
Nowicjusz

Rejestracja: Czw Gru 29, 2016 8:16 pm
Posty: 3
Bzdurne zasady remontu ulic powinny być remontowane najpierw te, które najbardziej tego potrzebują



_________________
http://kglogistyka.pl pomoc drogowa Gdynia
   
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

cron